آغاز ثبت نام نمایشگاه جاذبه های تحصیل در ایران




تاریخ مقاله : 1403/7/6

تکنیک های جذب دانشجوی بین المللی: یک تحلیل مقدماتی



تکنیک های جذب دانشجوی بین المللی: یک تحلیل مقدماتی

ورونیکا بو اونک[1]                                          

دانشکده بازرگانی

 دانشگاه سنت مری

 سن آنتونیو، تگزاس

 

متیو جوزف[2]

استاد برجسته بازاریابی Emil C.E. Jurica

 دانشکده تجارت بیل گریهی

 دانشگاه سنت مری

 سن آنتونیو، تگزاس

 

 

چکیده

در سرتاسر جهان، این مؤسسات آموزشی تلاش خود را بر جذب دانشجویان مستعد، به ویژه از کشورهای خارجی متمرکز می‌کنند. با این حال، در حالی که دانشگاه‌های ریشه دار در کشورهای توسعه‌یافته می‌توانند کمپین‌های جذب بین‌المللی موفقی را ایجاد نمایند، دانشگاه‌های نوظهور هنوز برای ایجاد یک کمپین جذب بین‌المللی موفق به کمک نیاز دارند. به منظور تعیین جذب موفق برای دانشگاه‌های نوظهور، مقالاتی در مورد تکنیک‌های جذب و گسترش دانشگاه‌های موفق‌ترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی جمع‌آوری شد. در حالی که موضوعات خاص برای دانشگاه‌ها در برخی کشورها متمایز بود، چهار مرحله اصلی در فرآیند جذب از این منابع ثانویه جمع‌آوری شد: تأمین مالی فرآیند جذب، ایجاد یک تیم بین‌المللی جذب، ایجاد تبلیغات هدفمند مرتبط با برنامه‌های تخصصی دانشگاه، و ایجاد یک فضای چندفرهنگی. محدودیت های مربوط به تجزیه و تحلیل شامل استفاده از منابع ثانویه و عدم آزمایش داده های اولیه بود. در نتیجه، بازارهای نوظهور می توانند یک فرآیند جذب بین المللی را به دنبال چهار موضوع شناسایی شده در جذب دانشجوی بین المللی موفق ایجاد کنند.

 


 


[1] Veronica Bou Onk

[2] Mathew Joseph


دانلود مقاله