تکنیک های جذب دانشجوی بین المللی: یک تحلیل مقدماتی
ورونیکا بو اونک[1]
دانشکده بازرگانی
دانشگاه سنت مری
سن آنتونیو، تگزاس
متیو جوزف[2]
استاد برجسته بازاریابی Emil C.E. Jurica
دانشکده تجارت بیل گریهی
دانشگاه سنت مری
سن آنتونیو، تگزاس
چکیده
در سرتاسر جهان، این مؤسسات آموزشی تلاش خود را بر جذب دانشجویان مستعد، به ویژه از کشورهای خارجی متمرکز میکنند. با این حال، در حالی که دانشگاههای ریشه دار در کشورهای توسعهیافته میتوانند کمپینهای جذب بینالمللی موفقی را ایجاد نمایند، دانشگاههای نوظهور هنوز برای ایجاد یک کمپین جذب بینالمللی موفق به کمک نیاز دارند. به منظور تعیین جذب موفق برای دانشگاههای نوظهور، مقالاتی در مورد تکنیکهای جذب و گسترش دانشگاههای موفقترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی جمعآوری شد. در حالی که موضوعات خاص برای دانشگاهها در برخی کشورها متمایز بود، چهار مرحله اصلی در فرآیند جذب از این منابع ثانویه جمعآوری شد: تأمین مالی فرآیند جذب، ایجاد یک تیم بینالمللی جذب، ایجاد تبلیغات هدفمند مرتبط با برنامههای تخصصی دانشگاه، و ایجاد یک فضای چندفرهنگی. محدودیت های مربوط به تجزیه و تحلیل شامل استفاده از منابع ثانویه و عدم آزمایش داده های اولیه بود. در نتیجه، بازارهای نوظهور می توانند یک فرآیند جذب بین المللی را به دنبال چهار موضوع شناسایی شده در جذب دانشجوی بین المللی موفق ایجاد کنند.
[1] Veronica Bou Onk
[2] Mathew Joseph
جذب و فرآیند تصمیم گیری دانشجویان بین المللی: مطالعه موردی انتخاب یک کشور میزبان و موسسه دانشگاهی توسط دانشجویان بین المللی
افزایش جذب دانشجویان بین المللی در آموزش عالی: تمرکز بر منطقه خاورمیانه
جذب دانشجوی بین المللی: چرا ما دومی نیستیم؟
جذب دانشجویان بین المللی از طریق فناوری: در حال تغییر و تغییر ناپذیر
بین المللی سازی[1] آموزش عالی: تحلیل مقایسه ای بین کانادا و امارات متحده عربی (UEA)