استراتژی های جذب و هزینه های مرتبط با تحقیقات انجمن محور در یک جامعه مکزیکی تبار
کارولین اِی. مندز-لاک*[1]، دکترا، رشتهی سلامت عمومی
گروه علوم بهداشت جامعه، دانشکده بهداشت عمومی، دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس
لورا ترجو[2]، رشته مهندسی كامپيوتر
اداره سالمندی شهر لس آنجلس، کالیفرنیا
ژان میراندا[3]، دکترا
گروه روانپزشکی و علوم زیستی رفتاری، دانشگاه کالیفرنیا - لس آنجلس
الیزابت خیمنز[4]
برنامه خدمات کمک پزشکی و اطلاعاتی ارشد، بنیاد فرصت مکزیکی آمریکایی، لس آنجلس، کالیفرنیا.
الین اس. کویتر[5]، کارشناسی ارشد
گروه علوم بهداشت جامعه، دانشکده بهداشت عمومی، دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس
کارول ام. مانژیون[6]، دکتری پزشکی، مهندسی بهداشت محیط
گروه پزشکی/بخش تحقیقات داخلی پزشکی عمومی و خدمات بهداشتی، ، دانشکده بهداشت عمومی، دانشگاه کالیفرنیا - لس آنجلس.
چکیده
هدف: ما استراتژیهای جذب و هزینههای پرسنل و مطالب مرتبط با دو مطالعه تحقیقاتی انجمن محور را در یک جامعه مکزیکی بار توصیف میکنیم. ما همچنین نقشی را که مشارکتهای دانشگاهی-انجمنی در فرآیند فراگیری و جذب برای مطالعات ما ایفا کردند، مورد تاکید قرار می دهیم. ما اسناد مطالعه را با استفاده از روش شناسی مطالعه موردی برای دستهبندی روشهای جذب، بررسی مشارکتهای انجمنی و محاسبه هزینههای مطالعه بازبینی کردیم.
یافتهها: ما از چندین روش جذب برای شناسایی و درخواست از 154 مراقب زن برای شرکت در مصاحبههای کیفی و نظرسنجیهای کمی استفاده کردیم. رویکردهای جذب شامل استفاده از آگهیها و تبلیغات شفاهی، شرکت در نمایشگاههای سلامت و مشارکت با سازمانهای انجمن محور[7] (CBOs) غیرانتفاعی برای حمایت از رویدادهای جذب هدفمند بود. ارتباط حضوری با ساکنان انجن و مشارکت با سازمانهای انجمن محور در ثبت نام مراقبان در مطالعات مؤثرتر بود. تقریباً 70٪ از شرکت کنندگان در یک رویداد جذب شرکت کردند که توسط سازمانهای انجمن محور حمایت یا پشتیبانی می شد. کمترین اثربخشی استراتژی جذب، استفاده از آگهی ها بود که تنها منتهی به 7 مصاحبه یا پرسشنامه تکمیلی شد. زمان و هزینههای مربوط به انجام پژوهش بسته به مطالعه، جایی که هزینه مصاحبههای شخصی بر اساس هر شرکتکننده (۱۰۸۱ دلار) بیشتر از پرسشنامهها (۲۹۸ دلار) متفاوت است. با این حال، برای هر دو مطالعه تقریباً مدت زمان مشابهی در انجمن صرف شد. پیامدها: مشارکت با سازمانهای انجمن محور برای رسیدن به هدف ثبت نام برای مطالعات ما حیاتی بود. رابطه بین مرکز منابع دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس[8](UCLA) برای تحقیقات اقلیت سالمند/مرکز بهبود سلامت برای اقلیت سالخوردگان و وزارت سالمندی زیرساختی را برای حفظ ارتباط با مشارکتهای دانشگاهی- انجمنی فراهم نمود. با این وجود، ایجاد مشارکت نیازمند زمان، تلاش و منابع هم برای محققان و هم برای سازمانهای محلی است.
واژگان کلیدی: آمریکایی های مکزیکی، مراقبت غیررسمی، روش های جذب، مشارکت های دانشگاهی- انجمنی، هزینه ها
* آدرس مکاتبه با کارولین اِی. مندز-لاک، دکترا، رشتهی سلامت عمومی، گروه علوم بهداشت جامعه، دانشکده بهداشت عمومی، دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس،صندوق پستی 951772, 21-275B CHS، لوس آنجلس، CA 90095، پست الکترونیکی: camendez@ucla.edu
[1] Carolyn A. Mendez-Luck
[2] Laura Trejo
[3] Jeanne Miranda
[4] Elizabeth Jimenez
[5] Elaine S. Quiter
[6] Carol M. Mangione,
[7] Community-based Organizations
[8] University of California–Los Angeles
جذب و فرآیند تصمیم گیری دانشجویان بین المللی: مطالعه موردی انتخاب یک کشور میزبان و موسسه دانشگاهی توسط دانشجویان بین المللی
افزایش جذب دانشجویان بین المللی در آموزش عالی: تمرکز بر منطقه خاورمیانه
جذب دانشجوی بین المللی: چرا ما دومی نیستیم؟
جذب دانشجویان بین المللی از طریق فناوری: در حال تغییر و تغییر ناپذیر
بین المللی سازی[1] آموزش عالی: تحلیل مقایسه ای بین کانادا و امارات متحده عربی (UEA)