فرآیند جذب دانشجوی بین المللی مورد: دانشگاه علمی کاربردی لاهتی
بیستا نیراجان[1]
پایان نامه لیسانس در رشته تجارت بین الملل، 69 صفحه، 1 صفحه پیوست، پاییز 2016
چکیده
برنامه بین المللی سازی در خانه[2] (IaH) بدون دانشجویان بین المللی غیرممکن می شود. برای افزایش تعداد دانشجویان بین المللی، یک فرآیند جذب موثر ضروری است. بازاریابی بهترین راه برای دستیابی به دانشجویان آینده است. بازاریابی و جذب حامل دو اصل متفاوت هستند اما زمانی که نیاز به ثبت نام بالقوه باشد با هم همکاری می کنند. هدف از این پایان نامه تدوین یک طرح جذب موثر برای شرکت موردی می باشد.
در مراحل مختلف تحقیق، هم از روش ها و رویکردهای تحقیق کیفی و کمی و هم از استدلال استقرایی و قیاسی استفاده شده است. داده ها از طریق منابع اولیه و ثانویه جمع آوری شد. منابع اولیه مصاحبه و نظرسنجی بوده و اطلاعات ثانویه از منابع مختلف مقالات پژوهشی، کتاب ها و منابع اینترنتی معتبر جمع آوری شده است.
در این تحقیق، نظریه ها منبع کلیدی برای درک فرآیند بازاریابی هستند. SOSTAC, MARKETING MIX (4P’S & 4C’S) و نظریه های توسعه از محققان مختلف، نظریه های کلیدی دست یابی به درک اصول بازاریابی هستند. هدف اصلی تدوین یک برنامه بازاریابی برای شرکت موردی است، بنابراین، SOSTAC Analysis قویاً از بررسی تمام حقایق حمایت کرده است.
یافته های کلیدی این تحقیق نشان می دهد که شرکت موردی نیاز به ایجاد یک برنامه بازاریابی موثر برای حفظ تعداد دانشجویان بین المللی دارد. چالش های کلیدی برای شرکت موردی، حفظ تعداد دانشجویان بین المللی برای فرآیند بین المللی سازی است.
کلیدواژه ها: بازاریابی، بین المللی سازی، طرح توسعه، روش های جذب
[1] BISTA NEERAJAN
[2] Internationalization at Home
رفتار مسافرتی دانشجویان بین المللی: رابطه بین تحصیل در خارج از کشور و انتخاب مقاصد گردشگری آنها
مطالعه وضعیت زندگی دانشجویان بین المللی - مطالعه موردی دانشجویان بین المللی در دانشگاه توئنته
چگونه مسیر سازگاری دانشجویان بین المللی دانشگاه در اوکراین را هموار سازیم
تجربیات دانشجویان بین المللی در برنامه های مقطع کارشناسی ژاپن
احساس تعلق دانشجویان بین المللی به انجمن ها در دانشگاه توئنته[1]: یک تحقیقی اکتشافی در مورد مشارکت کنندگان آن