تجربه دانشجویان بین المللی از همگن سازی اشتغال در فنلاند
وِی لو[1]
دانشگاه آلتو فنلاند
تایلا اِوِرسون هارکالا[2]
وولت اینترپرایسز اوی، فنلاند
چکیده:
دانشجویان بین المللی این پتانسیل را دارند که از طریق غنی سازی فرهنگی، رشد اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی به کشورهای میزبان کمک کنند. با این حال، همگن سازی موفقیت آمیز آنها در جامعه میزبان برای تحقق این مزایا بسیار مهم است. این مطالعه با استفاده از چارچوب فرآیند ادغام دو طرفه از نظریه فرهنگ پذیری، همگن سازی اشتغال دانشجویان بین المللی در فنلاند، یک کشور انگلیسی زبان غیر بومی را بررسی می کند. مصاحبههای عمیق نیمه ساخت یافته و کیفی ما چندین چالش کلیدی را که دانشجویان بینالمللی با آن مواجه میشوند، از جمله اطلاعات محدود در مورد بازار کار، ناآشنایی با شیوههای جذب، فقدان ارتباطات صنعتی، شکافهای ارتباطی از سوی شرکتهای گزینشگر، و موانع زبانی کشور میزبان شناسایی میکند. ما توصیههایی را به سازمانها و گزینشگران در مورد نحوه پذیرش تنوع در فرآیندهای جذب، و همچنین پیشنهادهایی به دانشگاهها در مورد نحوه حمایت بهتر از انتقال دانشجویان بینالمللی به نیروی کار کشور میزبان ارائه میکنیم.
کلید واژه ها: دانشجویان بین المللی، همگن سازی، اشتغال، فنلاند، کشورهای غیر بومی انگلیسی زبان، تنوع، مهاجرت، جستجوی کار، آموزش عالی، دانشجویان کارشناسی ارشد
[1] Wei Lu
[2] Tayla Everson Harkala
رفتار مسافرتی دانشجویان بین المللی: رابطه بین تحصیل در خارج از کشور و انتخاب مقاصد گردشگری آنها
مطالعه وضعیت زندگی دانشجویان بین المللی - مطالعه موردی دانشجویان بین المللی در دانشگاه توئنته
چگونه مسیر سازگاری دانشجویان بین المللی دانشگاه در اوکراین را هموار سازیم
تجربیات دانشجویان بین المللی در برنامه های مقطع کارشناسی ژاپن
احساس تعلق دانشجویان بین المللی به انجمن ها در دانشگاه توئنته[1]: یک تحقیقی اکتشافی در مورد مشارکت کنندگان آن